|
|
Nieuw voor het bedrijfsleven
|
Vandaag woensdag 4 oktober valt-ie voor de eerste keer in Zuidwest Nederland op de deurmat: 'de Ondernemer'. Een nieuwe commerciële uitgave uitgebracht door de
advertentie exploitatie, die voortaan een keer per maand als bijlage bij BN/DeStem zal verschijnen.
|
'de Ondernemer' wordt gemaakt voor het bedrijfsleven in Zuidwest Nederland en is gericht op de ondernemers, beslissers, beleidsmakers en bestuurders in dit gebied.
|
Koesteren
De nieuwe business-to-business special wordt in een oplage van 150.000 stuks bij de abonnees van BN/DeStem verspreid in West-Brabant en Zeeuws-Vlaanderen.
Op die manier komt de krant onder ogen van ruim 300.000 lezers. In bovengenoemd verspreidingsgebied kunnen de adverteerders via 'de Ondernemer' met hun
collega-ondernemers communiceren.
|
"Met 'de Ondernemer' willen we ons niet alleen richten op de ondernemer zelf", aldus Jos van Dongen, Accountmanager Business to Business van de advertentie exploitatie
BN/DeStem, "Het gaat zeker ook om de beslissers en beïnvloeders binnen de bedrijven, overheidsorganisaties en instellingen. Met 'de Ondernemer' willen we deze groep éénmaal
per maand hun eigen blad geven met doelgerichte lokale en regionale informatie. We willen uiteindelijk bereiken dat de lezers van 'de Ondernemer' het blad gaan koesteren."
|
Achtergronden
Inhoudelijk richt 'de Ondernemer' zich niet op het nieuws van de dag, maar meer op de achtergronden daarvan. Typische zakelijke informatie wordt uiteraard wel gebracht. Ook zal er maandelijks
een thema uitgediept worden en wordt er aandacht besteed aan nieuwe media en informatie technologie. Daarnaast is er ruimte voor servicerubrieken, waarmee de lezersdoelgroep geÔnformeerd kan
worden over uiteenlopende actuele onderwerpen. Een aantal van die rubrieken bestaat uit columns, die geschreven worden door specialisten uit het bedrijfsleven. Onderwerpen over bijvoorbeeld
belastingwetgeving worden bij de hoorns gevat door iemand van een belastingadviesbureau.
|
Netwerken
Ook zaken als vrijetijdsbesteding en ontspanning krijgen aandacht in de kolommen van 'de Ondernemer'. Jos van Dongen: "Zoals iedere ondernemer weet is netwerken een belangrijk item geworden in de
maatschappij en de netwerklocatie is de laatste jaren steeds vaker een plaats buiten de directie- en bestuurskamers. De basis voor de meeste zakelijke transacties, of het nou gaat om handel of
dienstverlening, wordt gelegd als mensen elkaar ontmoeten op bijvoorbeeld hun kookclubavond, in de sponsorloges bij NAC en RBC, op het feest van hun serviceclub, na het tennissen of tijdens het golfen."
|
Bij de ontwikkeling van 'de Onder-nemer' zijn kosten noch moeite gespaard om de bijlage een eigen gezicht te geven. Uit het chique opmaakstramien wordt in één oogopslag duidelijk dat het om een speciale,
commerciële bijlage gaat. "Er is een hele bewuste keuze gemaakt om 'de Ondernemer' uit te geven op zogenaamd weekendformaat op luxe papier en voor verspreiding bij BN/DeStem. Op deze wijze worden de
adverteerders in de gelegenheid gesteld om optimaal gebruik te maken van de meerwaarde die BN/DeStem biedt betreffende verspreiding en bereik", aldus Jos van Dongen.
Adverteerders kunnen uiteraard vol-op gebruikmaken van de kleurmogelijkheden die de BN/DeStem-persen bieden. De totale omvang van 'de Ondernemer' is voor de eerste uitgaves vastgesteld op 20 pagina's weekendformaat.
|
Wilt u op welke manier dan ook reageren, neem dan contact op met een van onze accountmanagers:
Jos van Dongen 076-5 312 220
Paul Janssen 076-5 312 429
|
|
De Ondernemer:
Nieuw voor het bedrijfsleven
Gestolde emotie
waar kies je voor? Nostalgie of trends
"De eerste 2 jaren zullen pittig zijn"
Startende ondernemer Niels van Loon
BKD West-Brabant:
Netwerken in eigen
regio
“Een politicus is ook een ondernemer”
Joost Gielen switcht van politiek naar bedrijfsleven
Wie kan een ondernemer verder helpen?
Wat willen we met wap?
Een katechismus, daar lijkt het op
Gedragscode brengt de discussie over integriteit in de organisatie op gang
|
|
|