In de periode 2000 - 2007 verscheen in Zuidwest-Nederland het blad 'De Ondernemer'.
Hier vindt u het online archief van deze uitgaves, gepubliceerd door SiteSupport Online Communicatie. De actuele website van deOndernemer vindt u op www.deondernemer.nl
Juni 2006

Voorpagina van 'De Ondernemer'

Inhoud van 'De Ondernemer'

Columns van 'De Ondernemer'

Advertorials van 'De Ondernemer'

Archief van 'De Ondernemer'

Colofon van 'De Ondernemer'

advertenties
www.storimansenpartners.nl
bees-delivery.be

De Ondernemer, informatieblad voor ondernemers in Zuidwest-Nederland
onderneemt...,  informeert..., leest...

Junior Kamer Etten-Leur verkiest de "meest in 't oog springende ondernemer"

Tijdens Lekker Etten-Leur op 1 en 2 september 2006 verkiest Junior Kamer Etten-Leur de "meest in 't oog springende ondernemer". Terugkijkend op een zeer succesvol evenement in 2005 was de keuze snel gemaakt.



Ook in 2006 zal JK Etten-Leur zich maximaal inspannen om een minstens zo succesvolle editie van Lekker Etten-Leur te organiseren tezamen met wederom een BOV-Verkiezing. BOV staat voor Beste Ondernemers Visie. Het gaat om een jaarlijkse competitie tussen lokale ondernemingen die zich op een bepaald gebied weten te profileren. Zoals in 2005 bleek immers een perfecte combinatie om enerzijds een geweldig podium te creëren voor de BOV verkiezing, de daarbij behorende prijsuitreiking en Business-to-Business borrel. Anderzijds een prachtig evenement dat de betere restaurants van Etten-Leur de mogelijkheid biedt hun kunne aan heel Etten Leur en omgeving te tonen.

De lat zal dit jaar echter hoger komen te liggen. Het BOV-onderdeel zal nog meer spektakel bieden en de Business-to-Business borrel zal worden uitgebouwd tot het netwerkevent van Etten-Leur en omstreken. De vrijdagmiddag en vroege avond is een besloten avond voor ondernemend Etten-Leur. Het thema van de BOV-verkiezing dit jaar is geënt op het feit dat Etten-Leur de afgelopen jaren meer en meer op de kaart is gezet. Zo is het ambitieuze stadshart met goed gevolg ontwikkeld en komt Etten-Leur steeds vaker in positieve zin in het nieuws. Etten-Leur heeft zich laten zien en Etten-Leur mag gezien worden. Maar welke ondernemer heeft zich laten zich zien en mag gezien worden. Wie durft zijn hoofd boven het maaiveld uit te steken? De ondernemer die dat op de meest kenmerkende wijze heeft gedaan verdient een titel, een grote prijs. Hij of zij zal dan ook verkozen worden tot: "De meest in 't oog springende ondernemer". Denkt u als ondernemer aan dit thema te voldoen, of vindt u dat een collega-ondernemer een geschikte kandidaat kan zijn stuur dan een E-mail naar info@jketten-leur.nl of meld u aan via www.lekkeretten-leur.nl. Via dit adres kunt u ook verdere informatie inwinnen over de sponsormogelijkheden en kaarten bestellen voor het BOV evenement. Ook dit jaar zal de opbrengst van Lekker Etten-Leur bestemd zijn voor de stichting Vrienden van Avoord. Deze stichting heeft tot doel om de sociale contacten van ouderen die zorg en dienstverlening van Avoord krijgen zoveel mogelijk in stand te houden of te verbeteren. De deelnemende horeca, Stichting Vrienden van Avoord, de gemeente Etten-Leur en Junior Kamer Etten-Leur bruisen van enthousiasme, zodat Lekker Etten-Leur ook in 2006 een groot succes zal worden.


...borrelt
Bedrijven­bijeenkomst Stadskantoor Breda

...verbruikt
Gestart met een brok ervaring

...stept
Bredase Stepafette 2006 zoekt sponsoren

...verbetert
FashionUnited.com koppelt emotie aan ratio in de modebranche

...verdiept zich
Workshops digitaal ondernemen

...maakt kennis
Bedrijven voor snuffelstage gezocht

...vestigt
West-Brabant in trek bij bedrijfsleven

....en zijn handtekening
Verscherpte legitimatie bij KvK

...kiest
Junior Kamer Etten-Leur verkiest de "meest in 't oog springende ondernemer"

...spreekt
In 't kort

...belegt
De Beleggingsadviseurs

...rijdt
Zakelijk onderweg

...is klantgericht
Al 25 jaar op zoek naar kwaliteitsverbeteringen

...discussieert over bedrijfsonroerend
'Overheid moet coöperatiever worden'

...huurt flexibel
Toenemende vraag naar flexibele bedrijfsruimte

...ervaart
Gevolgen bouwenquête: vertrouwen en imago geschaad

...kiest voor nieuw
Vraag naar nieuwbouw bedrijfsruimte groeit

...concludeert
Prinslandse Polder voor grootschalige glastuinbouw

...profiteert
Aanvangsrendementen voor commercieel vastgoed verder gedaald