In de periode 2000 - 2007 verscheen in Zuidwest-Nederland het blad 'De Ondernemer'.
Hier vindt u het online archief van deze uitgaves, gepubliceerd door SiteSupport Online Communicatie. De actuele website van deOndernemer vindt u op www.deondernemer.nl
Oktober 2003













advertenties
www.storimansenpartners.nl
bees-delivery.be





Bedrijven
PriceWaterhouseCoopers
Ca[t] communicatie
Appkuns BV
KEN Roosendaal
KEN Roosendaal
'KEN Roosendaal' weer volop in 'the picture'

Eind dit jaar wordt het boek KEN Roosendaal 2003 gepresenteerd. De tweede editie al weer. Steden als Breda, Tilburg en Eindhoven hebben al een tweede boek, op veler verzoek is nu ook Roosendaal aan de beurt. In een nog exclusiever jasje. Al met al voldoende reden om eens wat meer te weten te komen over deze nieuwe en volstrekt unieke manier van netwerken.


Betaalbare exclusieve kwaliteit
"De KEN-formule is het resultaat van een concept dat is gecreëerd door goed te luisteren naar klanten: betaalbare exclusieve kwaliteit.", aldus Leo van Berkom, de uitgever van de 'KEN'-reeks. "Boeken uit de 'KEN'-reeks bevatten als inleiding informatie uit stad of streek, waarna een geselecteerd aantal ondernemingen en organisaties zich presenteert. Het product voldoet aan de allerhoogste kwaliteitsnormen. Zowel voor wat betreft selectie, inhoud, foto's, afwerking als drukkwaliteit." En inderdaad, het kloeke boekwerk ziet er 'gelikt' uit en bevat per stad vele bekende gezichten en bedrijven.

Multifunctioneel inzetbaar
"Door deel te nemen aan boeken uit de 'KEN'-reeks maken bedrijven gebruik van een uitgelezen medium voor hun bedrijfscommunicatie. Elk deelnemend bedrijf ontvangt bovendien 100 van deze kwalitatief hoogwaardige boeken, die als exclusief en gewaardeerd relatiegeschenk hun weg naar (potentiële) klanten of personeel vinden. Met behulp van luxe banderollen (zilver op zwart), bedrukt met de individuele gegevens van elke klant, worden de lezers direct naar de juiste pagina's verwezen."

Geen advertenties!
Het 'KEN'-concept blijkt een strakke formule: er is geen ruimte voor opzichtige reclame en ieder bedrijf heeft branche-exclusiviteit. Alles is gericht op professionele profilering van de deelnemende ondernemingen. Zij staan in de spotlights en kunnen zich positief presenteren. Een gevoel uitdragen van: "Kijk, dit is ons bedrijf en daar zijn wij oprecht trots op.". Want juist in deze tijd van laagconjuctuur is het nodig om toch adequaat 'in beeld' te blijven. Zowel voor gerenommeerde bedrijven als voor startende, veelbelovende ondernemingen die in de KEN-reeks een uitstekend platform vinden voor hun ambities.

Ook via het WorldWideWeb
"Uiteraard maken wij gebruik van de enorme mogelijkheden van internet. Deelnemende bedrijven zijn ook via de eigen website 'www.kennederland.nl' terug te vinden. Via deze vermelding kan direct worden doorgelinkt naar de eigen website van de deelnemende bedrijven. Op deze manier ontstaat er extra traffic op de eigen site plus een databank van ondernemend Nederland die geografisch, per branche of alfabetisch te raadplegen is.". Objectief bezien een argument dat daadwerkelijk hout snijdt.

Binnenkort de tweede editie in Roosendaal
Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan het contracteren van de (maximaal) vijftig bedrijven voor KEN Roosendaal 2003. Er is nog plaats voor een 10-tal bedrijven, over drie weken sluit de intekening. Het eerste exemplaar van KEN Roosendaal 2003 wordt eind dit jaar op feestelijke wijze gepresenteerd. Uiteraard in het bijzijn van de deelnemers en in een passende ambiance. Met daar omheen -zoals gebruikelijk- volop gelegenheid tot netwerken.

Meer weten?
Als u meer wilt weten over KEN Roosendaal 2003, neem dan contact op met Yerby Zaalberg, aanspreekpunt voor westelijk Brabant: 06 - 41 55 29 77. Hij helpt u graag verder Meer info over het werken bij KEN landelijk (goede mensen zijn altijd welkom!) krijgt u van Leo van Berkom: 06 - 51 51 88 69

Meer informatie
KEN Roosendaal
Huygenslaan 37
Etten-Leur
Tel: 076 - 5041 694
Fax: 076 - 5041 794
E-mail: info@triagilitas.com
Internet: www.kennederland.nl


...informeert
Poldermodel oorzaak van huidige malaise

...start
De kracht van regionale samenwerking

...onderneemt
Startersdag op 1 november

...betekent
Nieuwe landen bij de EU en de gevolgen voor ú.

...verbeterd
Kantoren impuls voor hotelsector

...ondersteunt
Groei & Financiering

...verschijnt
Nieuw voor het bedrijfsleven in Zeeland

...rijdt
IAA Frankfurt bárstte van het nieuws

...promoot
Ideeën te over

...spreekt
Advocaat Wim Anker bezoekt Terneuzen

...organiseert
Festivak eerste keer in buitenlucht

...leest
In 't kort

...subsideert
Zeven Brabantse bedrijventerreinen voorgedragen voor rijkssubsidie

...huisvest
Economische ontwikkeling leidt van verhuurder- naar huurdersmarkt

...bouwt
Sandkastelen op de markt