In de periode 2000 - 2007 verscheen in Zuidwest-Nederland het blad 'De Ondernemer'.
Hier vindt u het online archief van deze uitgaves, gepubliceerd door SiteSupport Online Communicatie. De actuele website van deOndernemer vindt u op www.deondernemer.nl
Mei 2001













advertenties
www.deondernemer.com
www.storimansenpartners.nl%2F%3Fmakelaar%3Dbreda





Bedrijven
WVS Groep
Aannemersbedrijf De Kort
Buro De Loos B.V.
De Boeck B.V.
Van Den Bergh Bouw
Het Markiezenhof
Bruynzeel
Rabobank / KvK Bergen op Zoom
Van Oers Autobanden BV
Bernaards Transport
Philip Morris Holland BV
Lamb Weston/Meijer VOF
Informa Automatisering BV
Van Der Sande Makelaardij
Teleteam Nederland BV
PricewaterhouseCoopers
Informa Automatisering BV
Service verhogen en toch kosten besparen?
Iedere ondernemer die een aftersales- of serviceafdeling heeft, weet wat dit aan extra kosten met zich meebrengt. Bovendien vraagt dit traject veel inspanning en organisatorisch vernuft van uw mensen. Nog los van het feit, dat veel problemen in de praktijk in een handomdraai opgelost kunnen worden. Informa Automatisering heeft op basis van internettechnieken een uniek hulpmiddel ontwikkeld, dat zowel de kosten sterk reduceert als de serviceverlening optimaliseert. Het blijkt dat slim omgaan met de moderne technieken het leven van een ondernemer een stuk makkelijker maakt.


Toonaangevend specialist
Informa Automatisering is gevestigd in Bergen op Zoom en heeft de laatste jaren vooral naam gemaakt als toonaangevend specialist in het leveren van mensen en diensten op het gebied van databases, E-business en software-engineering. Met een hecht team van 20 vakmensen, waaronder database-specialisten, software- ontwikkelaars, business consultants en business analisten, heeft zij alle kennis en ervaring in huis om een groot aantal Nederlandse en Belgische opdrachtgevers te bedienen.

Een nieuw concept
Informa Automatisering ontwikkelde een nieuw concept, dat momenteel in de regio geÔntroduceerd wordt. Stel, u heeft een bedrijf met een tiental servicemonteurs en medewerkers die telefonisch storingen en klachten aannemen. Dit brengt over het algemeen hoge kosten met zich mee en ook de personeelsbezetting is in deze tijd een moeilijke factor. Daarbij komt dat veel van de storingsmeldingen relatief eenvoudige problemen betreffen, die veel tijd vergen, waardoor uw medewerkers zich niet of minder kunnen richten op complexere werkzaamheden.

Selfservice
Deze problematiek is aanleiding geweest voor dit nieuwe concept. Door de aftersales- of serviceafdeling te integreren in een website, wordt voor klanten een zogenaamd 'selfservice' oplossing geschapen waarmee zij op elk moment een antwoord op hun vragen cq problemen kunnen verkrijgen. Klanten ervaren deze service vanuit het gevoel van "Ik kan zelf, rechtstreeks de gewenste informatie opvragen en mijn acute probleem oplossen.". Hierdoor worden de servicemedewerkers minder belast waardoor de afhandeling van de zwaardere problemen efficiŽnter en effectiever kan verlopen; een hogere servicegraad wordt gerealiseerd. Tevens kan men denken aan het via de website beschikbaarstellen van handleidingen, updates en het bestellen van onderdelen. Ook klachtenafhandeling behoort tot de mogelijkheden.

Een informatieve en dynamische website
Informa Automatisering ontwikkelt samen met de opdrachtgever een informatieve en dynamische website en levert vervolgens de tools om deze website zelfstandig te beheren en te wijzigen. Hierdoor hoeft de opdrachtgever geen beroep meer te doen op specialisten, maar kan zelf snel en eenvoudig de inhoud van de site aanpassen. Informa Automatisering streeft ernaar de opdrachtgever zo snel mogelijk zelfstandig op de rit te hebben, maar blijft desgewenst aan de zijlijn aanwezig voor ondersteuning en advies. Hun succesvolle bedrijfsfilosofie dragen zij op deze wijze over aan hun opdrachtgevers.

Informa Automatisering BV
Pergolesilaan 4
Postbus 434, 4600 AK Bergen op Zoom
tel 0164-255300, fax 0164-246162
email informa@informa.nl


...golft
Citygolf biedt andere blik op Breda

...start
"Het kleine werk voorbij"

...support
Waar de wave stopt...

...sponsort
"Toen ik er kwam, was er niks..."

...spreekt
In 't kort

...informeert
KvK helpt de ondernemer verder op weg

...telewerkt
Telewerken een succes

...reinigt
Stomerij De Zon verruimt horizon

...helpt
KvK helpt starters

Bedrijvig Bergen op Zoom

...investeert
Bergen op Zoom investeert in veelzijdige bedrijvigheid

...groeit
Bergen op Zoom, centrum door de eeuwen heen

...verbetert
De sfeervolle huiskamer voor de regio

...ontwikkelt
Geconcentreerde detailhandel in ontwikkeling

...bouwt
Volop ontwikkeling in hoogwaardige kantoorpanden

...stimuleert
Gemeentelijke stimulering - toerisme & recreatie