In de periode 2000 - 2007 verscheen in Zuidwest-Nederland het blad 'De Ondernemer'.
Hier vindt u het online archief van deze uitgaves, gepubliceerd door SiteSupport Online Communicatie. De actuele website van deOndernemer vindt u op www.deondernemer.nl
Mei 2001













advertenties
bees-delivery.be
www.storimansenpartners.nl





Bedrijven
WVS Groep
Aannemersbedrijf De Kort
Buro De Loos B.V.
De Boeck B.V.
Van Den Bergh Bouw
Het Markiezenhof
Bruynzeel
Rabobank / KvK Bergen op Zoom
Van Oers Autobanden BV
Bernaards Transport
Philip Morris Holland BV
Lamb Weston/Meijer VOF
Informa Automatisering BV
Van Der Sande Makelaardij
Teleteam Nederland BV
PricewaterhouseCoopers
TELETEAM NEDERLAND B.V.:
Alleen de beste bedrijven komen in aanmerking
Teleteam is binnen 8 jaar uitgegroeid tot één van de 15 grootste facilitaire Call Centers van Nederland. Met een drietal vestigingen in Nederland, te weten: Hasselt- Limburg, Roosendaal- Brabant en Ede- Gelderland en de Belgische vestigingen in: Antwerpen, Brussel, Oostende Tongeren en Gent behoort Teleteam tot een internationale speler. "Wij kiezen bewust voor een decentralisatiepolitiek om zodoende met lokale telefonisten te kunnen werken," vertellen directeur Peter van Graafeiland en account manager Lizeth van Oorschot.

"De kracht van ons bedrijf en de reden van onze groei schuilt in de realisatie van drie basisprincipes: de beste telefonistes, de snelste software en niet te vergeten de beste klanten. Wij zullen deze principes in het komende jaar verder accentueren, door constante selectie en training, door decentralisatie en door een verfijning van de beloningsstructuur. Daarnaast weren wij slecht betalende klanten en richten ons enkel op de "triple A's". Deze selecte bedrijven zijn overigens alleen te werven en te behouden door uitstekende telefonisten en dito software, waardoor we goede resultaten kunnen waarborgen. Naast grootschalige klanten, zijn ook kleinere klanten bij Teleteam welkom, als het serieuze bedrijven zijn met een goed product. Sommige van onze "kleinere" klanten zijn uitgegroeid tot sterke spelers op de markt, anderen zijn goed op weg.

Soft- en Hardware
Teleteam ontwikkelt zeer vriendelijke, betrouwbare en snelle software voor onze Call Centers. Het Dynacall systeem mag uniek genoemd worden in Europa. Wij zijn als enige in staat volledig call-blended te werken op telefoniste niveau. Dit betekent dat onze telefonisten geen, of nauwelijks, wachttijden kennen, waardoor wij tegen betaalbare prijzen zowel uw inkomend als uitgaand telefoonverkeer kunnen beheren.

Onze Klanten
Onder onze klanten vindt u zowel profit als non-profit organisaties. Ook overheid, of semi-overheid is ruim vertegenwoordigd; van de service lijn 0800- weg info tot gemeente lijnen worden door ons beantwoord. Zoals al eerder vermeld hebben wij de beste klanten, onze telefonisten werken dan ook graag voor hen.

Telefonisten
Teleteam onderscheidt zich naast onze hard- en software ook door haar telefonisten. Wij werken, in tegenstelling tot onze concurrenten, niet met studenten, maar met herintredende mensen. Mensen die lang bij ons willen blijven werken. Mensen dus waar onze trainers mee aan de slag kunnen, goed opleiden en vooral begeleiden en trainen on the job. Ons verloop is dan ook laag te noemen. Wij selecteren ons personeel heel nauwgezet, trainen ze grondig en betalen ze goed. Leeftijd en opleiding speelt geen grote rol, wilskracht, en kennis wel. Wij hebben veelal oudere- jongeren in dienst. Bij ons dus geen studenten die een voorgekauwd script oplezen. Onze resultaten zijn dan ook vaak zeer goed en kunnen de aard van een bedrijf wijzigen.

No cure No pay
Onze medewerk(st)ers zijn getraind als verkopers. Als wij verkopen doen wat we dat correct en effectief. Wij zijn bereid, als u dat wil, om op basis van No cure, No pay te werken, immers. Wij kennen de kracht van onze telefonistes. Ook voor inkomend telefoonverkeer krijgt u verkoop- getrainde mensen aan de telefoon, dus geen postcode, huisnummer noteerders, maar MENSEN die vragen waar zij u mee van dienst kunnen zijn en of zij dit ook voor u in orde mogen maken. Ook opvolging en/ of fullfilment kan door ons voor u verzorgd worden.

Toekomst
"Onze sector wordt gekenmerkt door razendsnelle technologische ontwikkelingen. Wij volgen deze op de voet en spelen daar op in. In de nabije toekomst voorzien wij: scriptabel, voice-response systemen met spraaktechnologie, full contact management, e-commerce met diensten die een toegevoegde waarde leveren, call-trough diensten, web-billing, web-reporting en nog veel meer. Kortom Teleteam gaat van Call Center naar Direct Communicatie Center. Wilt u meer weten, bel voor info: 0165-533311.


...golft
Citygolf biedt andere blik op Breda

...start
"Het kleine werk voorbij"

...support
Waar de wave stopt...

...sponsort
"Toen ik er kwam, was er niks..."

...spreekt
In 't kort

...informeert
KvK helpt de ondernemer verder op weg

...telewerkt
Telewerken een succes

...reinigt
Stomerij De Zon verruimt horizon

...helpt
KvK helpt starters

Bedrijvig Bergen op Zoom

...investeert
Bergen op Zoom investeert in veelzijdige bedrijvigheid

...groeit
Bergen op Zoom, centrum door de eeuwen heen

...verbetert
De sfeervolle huiskamer voor de regio

...ontwikkelt
Geconcentreerde detailhandel in ontwikkeling

...bouwt
Volop ontwikkeling in hoogwaardige kantoorpanden

...stimuleert
Gemeentelijke stimulering - toerisme & recreatie