TELETEAM NEDERLAND B.V.:
Alleen de beste bedrijven komen in aanmerking
Teleteam is binnen 8 jaar uitgegroeid tot één van de 15 grootste facilitaire Call Centers van Nederland. Met een drietal vestigingen in Nederland, te weten: Hasselt-
Limburg, Roosendaal- Brabant en Ede- Gelderland en de Belgische vestigingen in: Antwerpen, Brussel, Oostende Tongeren en Gent behoort Teleteam tot een internationale
speler. "Wij kiezen bewust voor een decentralisatiepolitiek om zodoende met lokale telefonisten te kunnen werken," vertellen directeur Peter van Graafeiland en account
manager Lizeth van Oorschot.
"De kracht van ons bedrijf en de reden van onze groei schuilt in de realisatie van drie basisprincipes: de beste telefonistes, de snelste software en niet te vergeten
de beste klanten. Wij zullen deze principes in het komende jaar verder accentueren, door constante selectie en training, door decentralisatie en door een verfijning van
de beloningsstructuur. Daarnaast weren wij slecht betalende klanten en richten ons enkel op de "triple A's". Deze selecte bedrijven zijn overigens alleen te werven en te
behouden door uitstekende telefonisten en dito software, waardoor we goede resultaten kunnen waarborgen. Naast grootschalige klanten, zijn ook kleinere klanten bij Teleteam
welkom, als het serieuze bedrijven zijn met een goed product. Sommige van onze "kleinere" klanten zijn uitgegroeid tot sterke spelers op de markt, anderen zijn goed op weg.
Soft- en Hardware
Teleteam ontwikkelt zeer vriendelijke, betrouwbare en snelle software voor onze Call Centers. Het Dynacall systeem mag uniek genoemd worden in Europa. Wij zijn als enige in
staat volledig call-blended te werken op telefoniste niveau. Dit betekent dat onze telefonisten geen, of nauwelijks, wachttijden kennen, waardoor wij tegen betaalbare prijzen
zowel uw inkomend als uitgaand telefoonverkeer kunnen beheren.
Onze Klanten
Onder onze klanten vindt u zowel profit als non-profit organisaties. Ook overheid, of semi-overheid is ruim vertegenwoordigd; van de service lijn 0800- weg info tot gemeente
lijnen worden door ons beantwoord. Zoals al eerder vermeld hebben wij de beste klanten, onze telefonisten werken dan ook graag voor hen.
Telefonisten
Teleteam onderscheidt zich naast onze hard- en software ook door haar telefonisten. Wij werken, in tegenstelling tot onze concurrenten, niet met studenten, maar met herintredende
mensen. Mensen die lang bij ons willen blijven werken. Mensen dus waar onze trainers mee aan de slag kunnen, goed opleiden en vooral begeleiden en trainen on the job. Ons verloop
is dan ook laag te noemen. Wij selecteren ons personeel heel nauwgezet, trainen ze grondig en betalen ze goed. Leeftijd en opleiding speelt geen grote rol, wilskracht, en kennis
wel. Wij hebben veelal oudere- jongeren in dienst. Bij ons dus geen studenten die een voorgekauwd script oplezen. Onze resultaten zijn dan ook vaak zeer goed en kunnen de aard van
een bedrijf wijzigen.
No cure No pay
Onze medewerk(st)ers zijn getraind als verkopers. Als wij verkopen doen wat we dat correct en effectief. Wij zijn bereid, als u dat wil, om op basis van No cure, No pay te werken,
immers. Wij kennen de kracht van onze telefonistes. Ook voor inkomend telefoonverkeer krijgt u verkoop- getrainde mensen aan de telefoon, dus geen postcode, huisnummer noteerders,
maar MENSEN die vragen waar zij u mee van dienst kunnen zijn en of zij dit ook voor u in orde mogen maken. Ook opvolging en/ of fullfilment kan door ons voor u verzorgd worden.
Toekomst
"Onze sector wordt gekenmerkt door razendsnelle technologische ontwikkelingen. Wij volgen deze op de voet en spelen daar op in. In de nabije toekomst voorzien wij: scriptabel,
voice-response systemen met spraaktechnologie, full contact management, e-commerce met diensten die een toegevoegde waarde leveren, call-trough diensten, web-billing, web-reporting
en nog veel meer. Kortom Teleteam gaat van Call Center naar Direct Communicatie Center. Wilt u meer weten, bel voor info: 0165-533311.
|